Sunday, November 30, 2008

7 Weird Things: Truth is Hard to Swallow

Wei Zhu

Siew Mei

Shen

Kee Foo

Jamel

Aishah

Ling Hooi

Carol

I have found a common trend among the comments:
.
..
...
FAT

The evidence can be found in:
  • Wei Zhu's comment: "The moment he takes a deep breath to shrink his tunny, something else emerges"
  • Siew Mei's comment: "He evolved from medium-size to plus-size in 5 years"
  • Shen's comment: "I wonder how he became so fat after 5 yers of campus life"
  • Kee Foo's comment: "I wonder what he ate in this five years in UTP, that he could gain weight so fast to become a fatty"
  • Aishah's comment: "He used to be a hottie among us girl...hehe now you know. Mind the word, Used To" 
Yeah, sometimes truth is just so darn hard to swallow. Nevertheless, I am not demotivated by these comments. Instead, I am working my way shit up to make my slimming program a huge success. Thank you guys for your support and words of enlightenment.

Meanwhile, Beh is calling me to go McD for lunch. Gotta go now. Til then, see ya guys. [e^_^d]

17 comments:

Aishah AR said...

hahaha..
v funny..
i thought u couldnt understand the real meaning behind my words..
but i think i should follow ur steps la..(diet, not McD)
lol..

Edwin Si said...

i understand every words..don't worry about that.

good luck for oral presentation

Aishah AR said...

good luck to u too~

lovelyeyna said...

haha... so much for diet, yeah, and then going to McD to find the fat that you've just lost? haha ;p come back to Kuching. i'll bring you jogging... we start from Wisma Saberkas and finish at Serian. then, we'll see who dares make that comment again about you gaining your weight, hehe... ;p

Edwin Si said...

aishah: remember to share the photos we have taken together last saturday!!!

eyna: from saberkas to serian? that would be a suicide mission! if i have done that, i will look like i have just came out from death camp

lovelyeyna said...

nah, we would have the ambulance trailing behind us... hehe... ;p perhaps a McD delivery bike full of Big Mac, as well... haha... ;p

Benedicta*C_J said...

wers my 7 weird list ler? i mean from u about me?

Edwin Si said...

u know what..
i was writing it the other day..but i couldn't think of anything that can associate u with the word 'weird'
so i have dropped it.
too bad u r just not so weird

Benedicta*C_J said...

wahaahahaa..well, guess im just an ordinary person. m not alien. hahaha..

Robb said...

how fat? how fat? lol

Edwin Si said...

carol: well im not saying that u r just an ordinary person. its just that u r not weird

pierre (lol): how fat ar? certainly not as fat as the 100kg u. (that's one tenth of a ton)

Robb said...

cibai u make fun of me. u wait! when i see u i'm so gonna ejek that you're fat. lol

Edwin Si said...

Robb: anyway just so u know, remember when u ran into the pagar with that 1/10 ton of a meat ball at V5 Duyung? when beh shouted 'ZUL BASTARD'? its still 1 of our all time laugh stock
so funny la that one..tak tahan

Robb said...

damn, that was good times we had, ain't it? lol.

the pagar incident - classic! lol. i'm laughing damn loud in my office while reading. lol

Robb said...

i'm thinking of a reacting the scene. i'll hire another fat guy to play me and we go back to duyung to shoot? lol

Edwin Si said...

yupe those were the good times. well everything in old v5 has changed but the pagar stood still..

robb.chew said...

that means the pagar is si beh strong. it withstood 1/10 of a ton, and the change of old v5. lol

Updates